Tekstgrootte
kleiner groter

Hoe verloopt een OGGZ-contact?

Wanneer een melding binnen komt onderzoekt de OGGZ-functionaris standaard de situatie.

Bestaat er al contact met een hulpverlenende instelling? Dan wordt de melding eerst doorgegeven aan deze instelling. Zo niet, dan wordt persoonlijk contact met de cliënt gezocht.

De OGGZ- functionaris gaat op huisbezoek om met de aangemelde cliënt in gesprek te komen.

Indien mogelijk voorafgaand door een telefoontje en/of een brief.

Samen met de cliënt (en soms met de omgeving) wordt de situatie in kaart gebracht. Ter plekke en vaak in overleg met andere hulpverleningsinstanties wordt gekeken welke hulp het meest geschikt is en zo dicht mogelijk in de buurt.

Deel deze pagina op

Contact

050 367 40 00

E-mail - Twitter - Facebook

Reizigersvaccinaties

050 367 43 77

Alleen WhatsApp

06 105 65 212

ma t/m vr 09:00 - 17:00 uur