Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren.

Waar ben je naar op zoek?

Suggestie, compliment of klacht indienen

Als je een suggestie of een compliment voor ons hebt, horen we dat graag. Als je niet tevreden bent over het werk van GGD Groningen, kun je ons dat melden.

Ben je ontevreden over GGD Groningen of over het gedrag van een GGD-medewerker? Je kunt dit op twee manieren kenbaar maken: mondeling en schriftelijk.

Bespreken ontevredenheid

Je kunt je ontevredenheid bespreken met de medewerker zelf, of met zijn of haar leidinggevende. We zoeken dan samen naar een oplossing. Ben je niet tevreden over deze oplossing, dan kun je bellen met onze klachtenfunctionaris op 050 367 4000 of mailen naar klachten@ggd.groningen.nl.

Schriftelijke klacht of melding

Je kunt ons een brief of een e-mail sturen met je klacht of melding. Vermeld daarbij je naam, je adres en de datum waarop je schrijft. Beschrijf zo goed mogelijk je klacht of melding: wanneer gebeurde het, over welke medewerker gaat het en wat is er precies aan de hand?

Stuur je liever een brief? Deze kan naar onderstaand adres:

GGD Groningen,
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Postbus 584
9700 AN Groningen

Binnen 5 werkdagen neemt de klachtenfunctionaris (telefonisch) contact met je op over je klacht of melding.

Weet je niet wat je moet doen en heb je hulp nodig? Stuur dan een mail naar: klachten@ggd.groningen.nl. Ons doel is om zo snel mogelijk een goede oplossing te vinden.

Lees hier de pdf over deĀ klachtenregeling van GGD Groningen (645 kB).